Home » , , , , , , , , » Aktiviti Minggu Ini - Konvoi ke Lata Belatan

Aktiviti Minggu Ini - Konvoi ke Lata Belatan

Sunday, February 19, 2012

Assamualaikum w.b.t. Pada hari Jumaat baru-baru ni bersamaan 17 Februari 2012, mijie telah join satu aktiviti konvoi ke Lata Belatan, Besut, Terengganu. Pelbagai aktiviti telah diadakan disana. Cewaahhhhh. Giler skema ayat..Haha. Jom layan gambar jelah. 

Tengah berkumpul sebelum bertolak ke Lata Belatan berhampiran Mobil di Jambatan Sultan Mahmud. Menunggu peserta lain tiba. Janji pukul 10pagi tapi..Emmm. Janji melayu kan. :D

 Aktiviti bergambar bersama peserta - peserta konvoi di Setiu sebelum sampai ke Lata Belatan. Nampak lawa pulak sudut nie kan.


Akhirnya lebih kurang 2 jam berjaya sampai di Lata Belatan. Tak lah jauh mana pun Lata Belatan ni. Nanti boleh lah pergi lagi. Jom sapa nak ikut angkat tangan???..hehe

Rupa-rupanya Lata Belatan ni adalah kaki Gunung Tebu. Baru mijie tahu..hehe..Tapi mijie tak naik pun Gunung nie..Just tengok laluan je..hehe

Yeahhh, Perjalanan masuk ke tapak perkhemahan. Oppsss. Bukan berkhemah pun sebenarnya. Just cari tempat untuk buat BBQ je..hehe..

Bakar-bakar. jangan tak bakar. Panggang jangan biar hitam yee..Kan jadi arang pulak ayam tu..Sapa nak makang?..haha

Nak sikit. Auummm.. Bestnya ayam panggang nie..Tak nak bagi kat korang. Makan sorang-sorang lagi besttttt. 

Eh3. Mijie dapat hamper?..Dari mana dapat nie. Tiba2 je..Hahha..Bukan lah. Sebenarnya kumpulan mijie telah menang dalam beberapa pertandingan yang telah diadakan. Ni salah satu hadiah daripadanya. Gambar semasa aktiviti tak sempat nak snap sebab tengah syok bermain katakan.

 With my car. Simple je. 

 Hehe..Sekarang baru dapat snap gambar. Jom snap2..Sape lagi nak snap dengan mijie. Yeahahh..

 Nyummm nyummm. Makan sotong celuk Tepung dekat Pantai Penarik, Setiu. Singgah sebentar makang sotong. 1 meja RM286..Macam kat hotel pulak..hihi..

 Snap gambar dulu sebelum pulang. Jom2.

Sangat berpuas hati dengan aktiviti yang telah dianjurkan oleh pihak penganjur. Harap-harap lepas ini, ada lagi aktiviti-aktiviti seperti ni. Ia dapat mengeratkan lagi Komuniti Saga atau ahli PROSBOC. ;)

Notakaki : Dah lama tak menulis entry, rasa tersangat kekok. Sory lah yeee kalau nampak macam budak sekolah..hahahaha..(rindu nak menaip sebenarnya).;p

8 dah komen:

ezasunflower 2/20/2012 9:32 PM  

Best best.. Tapi paling best tgk gmbr mkn... rasa lapar pulak,,, hehe @__@

fAr'z hAdi 2/21/2012 11:54 AM  

wah...best je tgk rmai2 g..sy pun bru thu ghupenye kt c2 kaki gunung tebu..teringin nk naik gunung lagi tp xdk geng kt ganu yg sme mnat ngn sy ni.. T_T

Mijie 2/21/2012 10:31 PM  

@ezasunflower

Owhh..time mkn tu bez ek...Ni mesti kuat mkn jgk nie..hehe..gurau je..;p

Mijie 2/21/2012 10:34 PM  

@fAr'z hAdi

A'ah..mmg best sgt2..teringat masa study dulu. Aktiviti ramai2..Mijie paling suka camping tau.

Eh xde geng ke?..mijie suke je aktiviti mcm nie..jom naik gunung tebu sama2..xpun naik bukit besar dulu..hehe

fAr'z hAdi 2/22/2012 2:15 PM  

klu rmai2, bru best..tp sy kt ganu xdk geng mane ni..geng2 kembara sy sume negeri lain2..skrg duk prac lake...

ASSOYFINGER67 2/25/2012 1:04 PM  

Salam Mijie ...datang melawat sahabat setelah lama aku tak singgah....huhu..harap kao sihat dan sentiasa dalam keberkatanNYA

Mijie 2/29/2012 9:22 AM  

@fAr'z hAdi

Oo...xpe2..kita g r kembara kt negeri orang..blh kan?..hahaha

Mijie 2/29/2012 9:24 AM  

@ASSOYFINGER67

Wsalam Assoy. Thanks assoy.
Harap2 assoy pun sihat jgk dan dalam keberkatanNya..Aminn..:)

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.