Home » , , , » Meriahnya Sambutan Raya

Meriahnya Sambutan Raya

Monday, September 12, 2011

Assalamualaikum.. Setiap tahun kebanyakkan syarikat mesti mengadakan Sambutan Hari Raya Aidilfitri. Sambutan Raya yang diadakan tadi amat meriah yang dihadiri oleh beribu-ribu orang. Menteri Besar Terengganu sendiri turut hadir pada awal majlis diadakan.

Majlis bermula pada pukul 8.30 pagi hingga 2 petang tapi mijie g dalam pukul 9 sebab singgah office dulu lah. Balik-balik pukul 3 petang. Banyak betul makan kan. Opss.. Bukan makan lah tapi layan tetamu yang hadir . Hehe..

Bukan nak menyanyi tapi bergambar je dekat atas pestas ni..Dah tak ada orang masa nie tau..hehe

 Nyum3..Best tau makan kambing nie..kambing bakar kot. 

Mana lagi ensem nie?..hakhak..Gurau je..Jangan marah ye..

Huh..Dah selesai pun makan.. Bergambar sekejap. Banyak lagi makanan belum mencuba time ni tau. 

Sapa nak tapir yang ada kat bawah tu. Tak sempat nak rasa tadi.  

 Rehat kan perut sekejap neh..;-)

Bergambar dengan salah seorang artis yang berada atas pentas tadi..hehe..

Bersama dengan budak-budak sekolah. Baru balik sekolah agak nya nie. hehe

 Makanan yang tak akan dilupakan bila ada Majlis Sambutan Hari Raya. Jom makan..Siapa nak?

Haa..Ni lah kambing panggang tu..Best nie..Siapa nak???

3 dah komen:

M a W a D D a H 9/12/2011 10:20 PM  

bestnya juadah dia...yang paling best, gambar last skali tue...kambing panggang...terliur nengok..

M a W a D D a H 9/12/2011 10:20 PM  

oh ya..selamat hari raya mijie...:)

Mijie 9/12/2011 10:34 PM  

@M a W a D D a H

A'ah..bez tau..Tak cukup asernye..Kalau adah ada boleh je bg td..hikhik

Selamat hari raya jugak yer adah..maaf zahir dan batin..;)

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.