Home » , , , » Papan tanda Maulidur Rasul dijadikan lantai tarian

Papan tanda Maulidur Rasul dijadikan lantai tarian

Thursday, September 29, 2011

Salam. Entry ini adalah sambungan daripada entry kejadian ribut di Kuala Terengganu baru-baru ini. Apa yang nak dikongsi adalah papan tanda Maulidur Rasul yang di jadikan lantai tarian di Taman Shah Bandar. 

Adakah ini salah satu bala daripada Allah s.w.t ataupun kebetulan??.. Sama-sama kita renungkan dan mengambil iktibar atas segala yang berlaku. 


Bumbung jeti Shahbandar yang baru siap dibina awal tahun ini turut runtuh. 






Gambar di atas di ambil daripada blog kalampatah.

4 dah komen:

Syazwan Che Deraman 9/29/2011 11:33 PM  

hmmmm..
sampai macam tu sekali.

terukya.
blasan pun teruk..

zulkbo 10/01/2011 12:37 AM  

salam..
gamaknya la..
apa nak jadi
bila orang yang
memasang pentas
tu pun tak peka

Ash 10/03/2011 9:53 AM  

semoga menjadi peringatan kpd kita semua...

facebudak.com 10/04/2011 12:56 PM  

ambe bimbang hotel felda kat pulau kambing tu jer.. npok mcm x brpe bleh caye

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.