Home » , , » Pertandingan Memancing Ikan !!

Pertandingan Memancing Ikan !!

Wednesday, May 25, 2011

Pertama kali sejak beberapa tahun mijie tak pegang joran nie. Huh. Dah tak reti dah naik lempar . Macam mana nak dapat ikan kan. Tak pe tu atas rezeki, kalau ada rezeki mesti dapat kan. Masa mula-mula je tak reti, lepas beberapa buat lemparan dah ok dah.

Pertandingan memancing ni diadakan di Taman Tamadun Islam(TTI) Kuala Terengganu.

Ikan dah besar tapi tak dikira sebagai pemenang sebab joran tak didaftarkan sebagai peserta. Rugi kan.

 Masuk umpan elok-elok yer. Mudah-mudahan dapat ikan cik abang yer.. hikhik

 Yeahhh.. Mana ikan nie.. Dah berjam-jam tunggu, ikan tak dapat jugak ler..

Emm.. Mijie pun tengah tunggu ikan jugak nie.. Maybe ikan dah kenyang kot. Emm.. tapi mijie dapat jugak seekor ikan tau tapi ikan duri je, dah lah sebesar 3 jari je.. Tak lepas nak dapat hadiah. haha..

Gambar-gambar ikan yang bernasib malang. 5 ekor je yang berjaya dinaikkan. Ikan siakap merah tu adalah pemenang pertama pada malam tu.

Ni lah pemenang pada malam tu. Suka nya dapat RM400 kan. Kalau mijie dapat boleh jugak beli joran satu. Beli 2 pun lepas.

Ni gambar peserta-peserta memancing pada malam tersebut. Ramai jugak kan. Tapi ikan ??.. 5 ekor je. Huhu..Sedih2.. Sob Sobbbb. ;(

12 dah komen:

Affan 5/25/2011 2:13 PM  

Salam bro mijie.
Rasa dah macam setahun tak datang blog ni heheh.

wah pandai memancing ye. saya tak pernah memancong dan tak pandai pun hehe

Norhayati Rostam 5/25/2011 3:09 PM  

Pertandingan memancing kat putrajaya minggu ni sempena Hari Belia.
Jom2!
Booth kitorang pun ada kat sana mijie!

iza 5/25/2011 6:32 PM  

Assalam..
Kalau dah mmg kaki pancing, tak boleh nak buat apa....

Mijie 5/26/2011 10:21 AM  

@Affan

Wsalam bro affan. wah lama tu mcm setahun yer.. emm xpndai jgk lah..baru nk belajar..hehe

Mijie 5/26/2011 10:22 AM  

@Norhayati Rostam

Wah jauh sgt tu yati..

emm yati bkak booth pe?..scor a ek?

Mijie 5/26/2011 10:23 AM  

@iza

Wsalam..Oppss..mijie bkn kaki pancing lah..saje je boring2..hehe

Norhayati Rostam 5/26/2011 11:18 AM  

@Mijie
Yati kat score a.
Mak cik yati bukak booth lain.
Berkampung la semua family kat sana.

Mijie 5/28/2011 2:09 PM  

@Norhayati Rostam

oo..bez r..mesti yati dapat ramai customer kan..:)

Siti Safiyyah 6/07/2011 10:17 PM  

wahh memancing.. cam best jek.. erk mane pegi ikan2 tu sume? menyorok kot. hehe :p

Mijie 6/17/2011 3:17 PM  

@Siti Safiyyah

emm best jgk..rilex je kan..ehehe.emm enth lah..mnyotrok kot..klu siti ade baru keluar..hehe

Anonymous,  9/28/2012 4:42 PM  

jom sertai pertndingan memancing di tasik darul aman pd 17.11.2012.
anjuran fuyoo joran.
hadiah utama 12,222.00
dan 4 bji motor untuk dimenangi.
50 cabutan bertuah menanti pemancing

fuyoo joran,  9/28/2012 4:48 PM  

untuk keterangaanjut bleh hubungi phak penganjur FUYOO JORAN.
arifullah 017-5063269 / 0184046604

*yang menarik memancing secara berkumpulan dan individu.
*yuran penyertaan individu RM50,
berkumpulan RM200 x 4 orang.
*baju disediakan untuk 500 pendaftar terawal.
berkumpulan terhad kepada 150 kumpulan.
*pendaftaran boleh dibuat sekarang sehingga tarikh pertandingan.

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.