Home » , » Keputusan Akhir Adik Adikku Musim Ke-2

Keputusan Akhir Adik Adikku Musim Ke-2

Tuesday, March 22, 2011

Habis sudah rancangan Adik-adikku di TV1 yang berlangsung di PICC sebentar tadi. Semua adik-adik yang beraksi sungguh mantap dan amat menarik. Terpegun dengan kebolehan yang diorang ada kan. Boleh berpidato, bertaranum, bercerita, bersyair, dan sebagainya.

Rancangan ini sebaik-baik kerap diadakan sebab ia boleh mencungkil bakat-bakat si kecil. Mijie pun selalu layan citer nie pada pukul 6.30 petang setiap hari. Best tengok diorang berpidato kan. Sape yang tak tengok rugi taw..hihi..

Sebentar tadi seramai 7 orang peserta telah beraksi iaitu :-

1. Muhammad Amirul Munir Azlin, 9,
2. Muhammad ‘Ammar Mukhlis Abd Mohsin,12,
3. Zaid Najmuddin Zul Akmal, 11,
4. Muhammad Abdussalam Mohd Nidzomuddin, 11,
5. Syafiqah Fasiha Ahmad Safri, 11,
6. Siti Nur Alia Safri, 11,
7. Iffah Ahmad Hilmi, 11.

Pemenang nya juga telah diketahui iaitu :-


Tempat Pertama - Muhammad Amirul Munir Azlin


Tempat Kedua - Syafiqah Fasiha Ahmad Safri


Tempat Ketiga - Zaid Najmuddin Zul Akmal

Pemenang tempat pertama menerima wang tunai RM 10,000 berserta hadiah sampingan, Tempat kedua bernilai RM 8,000 berserta hadiah sampingan, tempat ketiga RM 6,000 berserta hadiah sampingan, dan saguhati masing-masing menerima wang tunai sebanyak RM 3,000 berserta hadiah sampingan.

4 dah komen:

CiK QiQi 3/22/2011 11:18 AM  

ske tgk bdk2 ni bckap...kite pon lum tntu dpt ckp syakin depa..huhuuh

Mijie 3/22/2011 4:57 PM  

@CiK QiQi

a'ah..2 r..klu mijie msti berdebar2 duk atas tue..huhu

Anonymous,  6/23/2011 1:54 PM  

ADIk-ADIKKU TAHUN MEMANG BESTLA! ADA TARANUM DAN LAIN -LAIN LAGI

arissa Dania,  11/22/2012 9:49 AM  

The best! Saya pon x tau nk berckp mcm diorang...

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.