Home » , , » Selingkap Rahsia Bantal

Selingkap Rahsia Bantal

Saturday, October 23, 2010

Ayuh jom kita menyingkap rahsia anda melalui bantal yang anda gunakan. Tapi jangan percaya 100% pula tau, ia tidak semestinya betul. Tapi kadang betul juga kan. Sebab ini adalah daripada hasil penyelidikan.

1) Memeluk Bantal
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal
Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dengan org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas
untuk mencapai cita2. Mereka tidak suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.

6) Tidak punya bantal
Kasihan betul... pergi kedai belilah satu!!"

12 dah komen:

imanshah 10/24/2010 2:31 AM  

salam..saya suka bantal kekabu

LiFe KaMi 10/24/2010 2:42 AM  

kami pakai satu bantal je..:)
tapi yg takde bantal tu mmg tak bole blah..hehe

AiDa AzRyN 10/24/2010 9:32 AM  

Aida pakai byk bantal~ huhu~

Cik SHiNJU 10/24/2010 10:26 AM  

Yun guna satu bantal letak pala..satu lg bantal bucuk utk peluk..huhuh.. ;p

Nasir Bravo 10/24/2010 10:45 AM  

guna byk bantal ler best!!!!!bangun pagi semua bantal dok bawah katil..hahaha
Dunia Maya Vs Dunia Realiti

zulkbo 10/24/2010 10:46 AM  

salam mijie..
smoga sihat selalu..
saya ni dari bujang sampai
dah beranak 3 nih,kalau tidur
mesti mahu 2 bantal lapik
kepala..tidah susah nak tidur..
apa rahsia??he he..

Mijie 10/24/2010 12:32 PM  

@imanshah

emm same ar..mijie pun suka gak..bantal kapas x bez kan..

Yuni Aisyah 10/26/2010 5:47 PM  

sy time tido suke peluk bantal..hehe..kalo xde bantal nak dipeluk mmg xleh tido..=P

fadah 11/08/2010 5:45 PM  

macam ni ker kisah bantal yer...
ada banyak sifat untuk diklasifikasikannya yer...

fadah 11/08/2010 5:45 PM  

@imanshah

saya apa warna bantal pun saya suka...janji boleh lelapkan mata

Mijie 11/09/2010 12:29 AM  

@Yuni Aisyah

owh yeke cm 2 ek..teddy bear x pluk?..hehe

Mijie 11/09/2010 12:30 AM  

@fadah

hehe..btul3..bantal pun blh di klasifikasikan..:)

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.