Home » , , , , » Contest || Pertandingan Header tercantik

Contest || Pertandingan Header tercantik

Monday, October 25, 2010

Assalamualaikum..Firstly. Mijie ingin mohon maaf jika mijie tak sempat nak balas jejak-jejak korang disebabkan sekarang masa yang ada amat suntuk dan sangat terhad. Kalau boleh memang mijie ingin membalas semua jejak korang lebih-lebih yang sudi komen dan bertanya soalan kat mijie ni. Kalau ada masa terluang insyaAllah mijie akan terjah kembali.

Emm. Tengah-tengah mijie blogwalking tadi, mijie telah di tag oleh aj yang juga kawan mijie. Dah lama rasanya mijie tidak menjawab tag.. Maaf yer kepada sesiapa yang tag mijie sebelum ni. Tapi tag kali ni rasa amat menarik minat mijie untuk membuatnya. Tag yang memberi seribu makna.. Hehe..Ye ke??..

Sebenarnya tag yang aj bagi ni adalah contest dari alienelliz iaitu contest bertajuk "Pertandingan Header Tercantik Kali-2". Kali-2 !!, maknanya yang pertama dah terlepas lah nak join. Rugi kan. Walaupun header MiJiE BLoG ni tak secantik mana tapi mana tau ada tuah kan, tuah sape yang tau.. Dapat juga hadiah, tak sia-sia kan. hehe. Mijie pun bukan selalu join contest 'mengotest' ni.

Tarikh tutup contest ni adalah 6/11/2010. So, sesiapa yang nak join, masih ada masa dan perlu mematuhi syarat-syarat yang pihak penganjur tentukan. So apa tunggu lagi, jom tengok apa syarat dia.. Dengar-dengar hadiah topup, best jugak tu..;)


Ok misi mijie dah settle. Sekarang mijie nak tag 3 blogger lain pulak :-
- ayie
- yasha
- mak

15 dah komen:

alienelliz 10/25/2010 12:48 AM  

ok..email dh dpt..thanks join..=)

ishiko 10/25/2010 4:51 AM  

ohhoo.. juin contest ~

Rama2Ungu 10/25/2010 7:48 AM  

hohoh...interesting...kite tak layak lagi nak join contest ni la..header skema habis.hehehehehe

AJ 10/25/2010 9:31 AM  

hehe good luck mijie!!! sme2 kite meriahkan kontest ni :)

Lagenda 10/25/2010 9:45 AM  

thank mijie coz tag mak.

krole 10/28/2010 6:27 PM  

wuahhh good luck yer mijie~

Mijie 11/01/2010 1:13 AM  

@Rama2Ungu

ala ok je..mn tau kot2 ade rezeki utk rama2..;)

Mijie 11/01/2010 1:13 AM  

@AJ

thanks AJ..a'ah..sma2 memeriahkan contest ni kan..;)

Mijie 11/01/2010 1:14 AM  

@Lagenda

sama2 mak..mak x nk mencuba ke??..mn tau kot2 blh mmg..;)

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.