Home » , » Salam Ramadhan daripada mijie

Salam Ramadhan daripada mijie

Wednesday, August 11, 2010

Assalamualaikum w.b.t. Alhamdulillah kita telah diberi peluang untuk bertemu lagi di bulan Ramadhan yang mulia ini. Alhamdulillah malam tadi di surau-surau dan masjid penuh dengan muslimin dan muslimat yang ingin mengejarkan salah satu ibadah yang amat dituntut pada bulan Ramadhan yang penuh berkat.


Dikesempatan ini, mijie ingin mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan, selamat berpuasa, dan harap dimaafkan jika ada salah dan silap. Jangan ponteng-ponteng puasa tau. Banyakkan menunaikan ibadah kepada-Nya dan jadikan Ramadhan ini lebih baik dari tahun lepas, dan beribadah dengan penuh ketaqwaan kepada-Nya. Aminnnn...



19 dah komen:

Siti 8/11/2010 8:04 AM  

selam ramadhan jugak utk mijie.. :)
thn ni blk raye kat tganu tak mijie??

emieysandra 8/11/2010 8:33 AM  

salam 1 ramadhan..
semOga ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnye..

~_^

iza 8/11/2010 10:33 AM  

Salam...

Selamat perpuasa. Bestnye dpt bertaraweh kan...

RedBoy 8/11/2010 1:00 PM  

selamat berpuasa buat mijie & family
moga dapat keampunan dan
keberkatan di bulan yg mulia ni..

~Ikhlas dr RedBoy & Family~

AiDa AzRyN 8/11/2010 2:09 PM  

salam ramadhan~ :)

zulkbo 8/11/2010 2:10 PM  

salam ramadhan
buat anda sekeluarga..
moga di ampunkan dan mendapat
rahmat Allah sepanjang bulan
ini...

PuPeL 8/11/2010 3:11 PM  

selamat berpuasa mijie..salam ramadhan al mubarak :)

De'din 8/11/2010 4:57 PM  

salam ramadhan juga!

mohon maaf andai pernah melakukan kekhilafan !

semoga ramdhan kali ini lebih bermakna

amira 8/11/2010 11:58 PM  

salam Ramadhan..
moga kita jadi insan yang lebih bertaqwa...

MissXYZ a.k.a Abaikan 8/12/2010 5:49 AM  

huhuhu slmt berpuasa utk mijie gak hek3

semoga diberkati selalu...

balik ganu ke? 1 ramadhan...

Rama2Ungu 8/12/2010 1:43 PM  

Salam Ramadhan....
Selamat berpuasa jugak..

Wanzie 8/12/2010 11:56 PM  

salam mijie.... maaf tinggal jejak sini.. sebab tak pasti pc saya problem atau shouxmix yg problem... bila wanzi klik shouxmix mijie kuar erorr shouxmix5.....

Mijie 8/13/2010 12:02 AM  

@Siti

sory ek lmbt reply..of course lah blik ..hehe..raya kat sini apa yg ad..mijie blik tganu 27hb ni..hehe

Mijie 8/13/2010 12:03 AM  

@MissXYZ a.k.a Abaikan

thakns yer..mijie blik..27hb ni blik..yahoooo

Mijie 8/13/2010 12:04 AM  

@Wanzie

wsalam..oo..ye ke..emm mijie pun xtau pe problem tp mijie kuar je..enth ar..huhu

Mijie 8/13/2010 12:09 AM  

thanks a lot yer emieysandra, iza, RedBoy, Aida, zulkbo, pupel, De-din, amira, Rama2ungu..sory ek, mijie x sempat nk reply 1 1..semoga anda semua dalam keadaan sihat sentiasa n dapat berpuasa dengan berkat..

NARDtheNERD 8/13/2010 1:46 PM  

selamat berpuasa.
even dah tiga hari. =))

Anonymous,  8/13/2010 9:55 PM  

I would like to exchange links with your site mymijie.blogspot.com
Is this possible?

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.