Home » » Tag Lagi Dari Krole

Tag Lagi Dari Krole

Saturday, June 5, 2010

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hari ni mijie ingin melangsaikan hutang daripada krole yang sudah lama membeku. Maklumlah hari lain busy je dengan kerja. Hari ni cuti, so boleh lah habiskan masa dengan membayar tag. Thanks yer krole coz bagi tag nie kat mijie. Ok jom layan pe tag yang krole bg kat mijie.


1) 3 nama samaran saya :
- mijie
- mizi
- abg(paggilan kt umah lah..hehe)

2) 5 tarikh penting dalam hidup saya :
- 05 Desember 1988(my birthday)
- 07 November 1954(father birthday)
- 22 April 1959(mother birthday)
- 09 Februari 1989(ehem3)
- 23 April 2010(sah menjadi ahli nuffnang)

3) 5 perkara yang saya buat semalam :
- keje
- makan
- solat
- dengar khutbah
- buat entry baru
- blogwalking
- hantar kawan kt KLIA
- tido
*aik terlebih pulak

4) 5 perkara yang buat anda gembira :
- enjoy
- jalan2
- gaji
- sembang dengan member2
- balik kampung

5) 5 drama kegemaran anda :
-x brape tgok drama..sory yer...

6) 5 hobi kegemaran anda :
- chatting
- dengar lagu
- main game
- lepak2(tapi sekarang kurang sikit)
- baca blog

7) 5 tempat percutian anda :
-x pnah g...wuahhhhh!!!!

8) 5 sebab kamu menjawab soalan ni :
- merapatkan silaturrahim sesama blogger
- tanda berterima kasih kepada pemberi tag ini
- dapat menambahkan entry
- tengah bosan(nk BW internet slow)
- mendapatkan backlink(iye ke?)

9) 5 orang nak di tag :
- nizam
- NaNaJoe
- siti
- yuyu
- TTT

Ok siap sudah hutang mijie dari krole. Banyak lagi hutang nie..Xpe nanti mijie akan buat. Tunggu yer..:)

2 dah komen:

zulkbo 6/05/2010 12:55 PM  

salam mijie
sah menjadi ahli nuffnang
yang paling mahal tu..he he

Mijie 6/06/2010 1:50 AM  

wsalam zulkbo..terima ksih yer..=)..2 pun atas dorongan mmbr suruh join..lau x, x join pun..dulu xtu yg nuff ni blh bt duit..hihi

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.