Home » , » Selamat Hari Pekerja

Selamat Hari Pekerja

Saturday, May 1, 2010

tot2 skrg dh msuk 1 Mei kan. Sekejap je mase berlalu..Dikesempatan ini, mijie ingin mengucapkan Selamat Hari Pekerja @ Selamat Hari Buruh khas ditujukan utk semua yg bekerja sahaja..Yg tdk bekerja 2 tdk pyah lah ek..tiada hari utk mereka..heheh


Tapi syg seribu syg , sini tdk ade cuti sempena hari pekerja ni. cuti mcm biase juga ari sbtu n ahad..Knp yek..mmg sini x cuti ke??..Adui.. baru buat perancangan utk blik blik kampung nie..Jumpa mak ayah kak adik kat umah.abg xde yer..

Adui xde idea ar plk pg2 nie.xpe lah pesanan ringkas dan pndek jelh ek..yg pentng dh ade key utama dye iaitu SELAMAT MENYAMBUT HARI PEKERJA..

5 dah komen:

dela taufique 5/01/2010 8:28 AM  

hahaha..selamat hari pekerja, mijie..keje rajin2

Mijie 5/01/2010 8:35 AM  

heheh..time kasih dela.insyaAllah mijie akan keje rajin2..:)

nanad 5/01/2010 8:35 AM  

slamat hari pekerja :D

Mijie 5/01/2010 6:54 PM  

thank nanad..:)

Asyraf Hamasaki 5/01/2010 11:05 PM  

hari pekerja yang tidak be erti di entry

1MAy dot dot dot :D

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.