Home » , , » Blogger Award Friendship

Blogger Award Friendship

Thursday, May 13, 2010

Salam.. Terima kasih aku ucapkan kepada pemberi award ni MissXYZ dan Unniesya. Award ini amat bermakna yang melambangkan persahabatan antara kami.
Walaupun hanya berhubung di alam maya tapi ia amat bermakna.Harap2 persahabatan yang terjalin kekal forever. =)

Kepada penerima AWARD copy AWARD ini macam dapat GRAMMY, dan apa perasaan anda. Tampilkan LINK pemberi AWARD ini. Berikan AWARD ini kepada rakan-rakan yang anda rasakan layak mendapat AWARD ini.

Sila tinggalkan ucapan manis anda di kotak comment sebaik sahaja mengetahui yang anda menerima AWARD. Ianya sebagai tanda yang anda telah menerima AWARD.


Sahabat-Sahabat yang layak menerima award nie adalah :-
- missglam
- nsnoop
- fara latif
- assoyfinger
- Fasya
- Vidalarasta
- Atikah
- Aisyyah

*nnti tambah lagi..



12 dah komen:

Lepat Pisang 5/13/2010 11:18 PM  

Wah!bestlah dapat award..

Mijie 5/13/2010 11:33 PM  

heheh..tenkiu Lepat Pisang..:)

MissXYZ 5/13/2010 11:43 PM  

yeah2 mijie cayalah

Nuraisyyah 5/14/2010 12:14 AM  

waaaaaaaaahhhhhhh..mijie bg aisya award la...hehe..thanx mijie..trime kaseh daun keladi..sok luse bg lagi..hahak..nyteeeeee.. :)

Mijie 5/14/2010 12:55 AM  

missXYZ..tenkiu2..len kali mijie bg kt missXYZ lak..

Nuraisyyah :: sme2 aisyyah..ambik dgn hati yg ikhlas..:)

mynameismissglam 5/14/2010 12:56 AM  

thanks for this award mijie...kali keempat dapat award...:)

Yuni Aisyah 5/14/2010 1:19 AM  

yeye mijie dpt award..=)
ayat cantik punya..hehe
fren forever..^_^

Loyar Lawa 5/14/2010 1:36 AM  

tadi cuba cek siapakah vidalarasta itue... rupa2nya saya...muahahhahhaa... terimaksih... ooo ini rupanya hadiahnyer sbg follower k 200...muahahhaa..
toche toche...
moga hidup anda diberkati

Fasya Abdy 5/14/2010 1:52 AM  

thx mijie..amek da ;)

zulkbo 5/14/2010 5:11 AM  

salam..
tahniah
ramai yang sayang tuu
he he

jane 5/14/2010 6:20 PM  

tahniah2!

heheehheeh

Mijie 5/14/2010 10:59 PM  

missglam :: welcome..

Yuni Aisyah :: tenkiu aisyah..a'ah friend forever..:)

Loyar Lawa :: a'ah..nie lah hdiah nyer..special utk awk tau..ikhlas nie..

Fasya :: sama2..

zulkbo :: terima kasih..:)..a;ah 2 ar bnyk dpt..mlm nie dpt plk..:)

jane :: time kasih.:)

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.