Home » , , » Award Yang Keempat..:)

Award Yang Keempat..:)

Wednesday, May 12, 2010

Salam malam nie free sikit. so, mijie akan balas semua award daripada pemberian korang. Ok yang nie award daripada missglam dan Nur Aisyyah dan juga tidak lupa pada pemilik asal iaitu eddyboyz86..kreatif x?..tajuk award ni adalah "CREATIVE BLOGGER AWARD"..Aishmen, kreatif ke blog mijie nie sampai dapat award..hihihi...apa2 pun thank missglam, Nur Aisyyah dan eddyboyz86 bagi award nie.


Pengertian Award Ini :-

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini
di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Macam biasa. missglam telah mengamanatkan mijie untuk memberikan award ni kepada sesiapa yang layak..em nanti mijie bagi yer..:)

(dlm proses)
*spe2 yg nk boleh ambik

7 dah komen:

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN 5/12/2010 9:31 AM  

tahniah kawan,,,

ganu kite,,,
tapi aku n9,,hakhak

Mijie 5/12/2010 9:46 AM  

tenkiu LoKMaN..owh owang nogori ar nie ek..ihihi..duk area mn?

Farazila 5/12/2010 10:26 AM  

wah....byk dpt award..jeles nye..

Mijie 5/12/2010 11:10 AM  

tenkiu2..xpe2..nnti mijie bg kt Farazila jgk yer..:)

Aidi-Safuan 5/12/2010 9:51 PM  

amboih...sampai 5 dah award yang dapat. aidi-safuan satu award pon takde. sob2... :(

Mijie 5/13/2010 2:41 PM  

snoop :: tenkiu2..

Aidi-Safuan :: ala..jgn sedih..xpe2..nnti mijie bg kat aidi yer..:)

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.