Home » , , , , » Award Sulung Mijie

Award Sulung Mijie

Tuesday, May 4, 2010

Salam..ni first time mijie dpt award drp sesorang kwan yg begitu baik ati mmberi kan award nie kt mijie..nme beliau Yuyu, bkn Yuna taw, yuyu..
sbut btul2..nnti dia mrah kan..Smbil2 tulis tba2 missglam hntr jgk, so sekali kn jelah..sng skit..
Emm..Cam Artis plk yg telah menerima Anugerah Industri Muzik(AIM)..Lebih kurang gtu ar..hehe..tapi nie bukan muzik yer..Ni blog, so namenye
"Beautiful Blogger Award"..Waaa..cm bez kn..Hehehe..Baru ni dpt lembu seekor dari ReRaMeUnGu, ari nie dpt award plk..
ishkh3 bertuah sungguh lah nsib mijie..hakhakhak..:)

Haa nilah awrd 2..cantik x?..tp pink $%#^@ ..xpe lah pink pun pink lah jnji dpt..org memberi kita menerima dgn seikhlas hati kn..btul x..:)

Beliau siap beri amanah pada mijie agar kasi award ini kepada sesiapa yang mijie terasa mahu bagi...

Mijie pun xtau nk bg kat spe nie..Ssh betul nk plih penerima award nie..so, mijie bt lh cabutan bertuah dri list followers mijie nie..tgk spe yg kene..
Bertuah taw spe yg kene..Jeng jeng jeng..spe ekk..surprise...Klik read more..:)


Haa ni lah dye..

Nanad
Fairyku-bebas
bluedianthus
MissXYZ
Krole
Siti
Ali
Akuctlollipop

Ini antara wasiat dari beliau yang mahu mijie utarakan okeh:

* bina entry pasal award comel ini

* dah orang bagi so kena la ucap terima kasih dan link pada yang kasi award ini

* copy badge beutiful blogger award ini

* tag sesiapa yang anda terasa beliau berhak terima award ini

7 dah komen:

sno0p 5/04/2010 8:18 AM  

haha..award tu...
t full la ngan award...x pun tag dr sape2 lagi..XD....
aku dah kat kg skg..:P

anastasyea 5/04/2010 11:17 AM  

Tahniah... akhirnya dapat award gak =) Kita bila lagi entah..

Mijie 5/04/2010 11:45 AM  

snoOp :: hehe...org bagi..kite ambik jelah ek..heheh...kmpul bnyk..:)

anastasyea :: ala..nnti mijie bg kt anastasyea..:)

+akufobia+ 5/04/2010 12:23 PM  

wow.unsangkarable.haha.

nanad 5/04/2010 1:10 PM  

salam :)
thanks 4 da award ..
da wat dah .. ehe

chegualong 5/04/2010 4:20 PM  

tahniah..tahniah...^_^

S.I.T.I 5/07/2010 12:35 PM  

huhu..dapat lg award dr mijie.. :) tunggu entry terbaru dr siti ok?

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.