Home » , , » Award Lagi Dari Cik S.I.T.I

Award Lagi Dari Cik S.I.T.I

Sunday, May 16, 2010

Yang nie pulak award dari siti, tande keikhlasan daripada seorang teman..Hepy nye dapat award nie..Tapi mijie minta maaf yer siti lambat terima, bukan pe, tertinggal bas lah..hihi..xde lah..mijie busy sikit..nk tulis entry sependek nie pun xde masa..

Tapi x sangka betul kan, bulan nie dah banyak mijie dapat award..Rase2 nya.bulan nie entry mijie penuh dengan award kan..Xnk terima nanti kecewa pula orang yang memmberi kan..Seikhlas hati yang memberi, seikhlas hati juga yang menerima kan. Terima kasih banyak2 yer siti..Minta hargai pemberian siti nie.


Cantik award nie. "Blogger Award Friendship" ini direka oleh pereka cerita tau..Apa2 pun tenkiu pada dua dua orang blogger nie..harap2 persahabatan kita kekal yer walaupun hanya kenal di alam maya..;)

OK, sekarang mijie nak menganugerahkan "Blogger Award Friendship" nie kepada senarai dibawah..(dlm proses lagi)

-
-
-
-
-

Ok cukup dulu..klu korang nk ambik pun boleh je..silakan..tanda persahabatan antara kita..;)

4 dah komen:

S.I.T.I 5/17/2010 8:06 PM  

siti pon harap persahabatan kita di alam maya nie dapat diteruskan.. :) lalala~

Mijie 5/17/2010 11:13 PM  

a'ah..btol2..insyaAllah..;)..

Yuni Aisyah 5/18/2010 1:03 PM  

tahniah dpt award lg..hehe

Mijie 5/20/2010 9:09 PM  

tenkiu aisyah..;)

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.