Home » , , , » Anugerah Tindakbalas Terbaik

Anugerah Tindakbalas Terbaik

Monday, May 17, 2010

Salam..tengok comel tak anugerah nie. Anugerah ni diberi nama "ANUGERAH BLOGGER TINDAKBALAS TERBAIK". Mijie pun xtahu apa makna tindakbalas tu dalam blogger, bak kate tuan yang pemberi, tindakan balas sains. Bagi mijie, bukan tindakbalas Sains tapi tindakbalas Kimia. Mijie x blaja Sains masa ting 4 dan 5. So, tak tau lah..hihi

Cik Loyar Lawa ni, tau ringkasnye Cik LL..Beliau adalah followers mijie yg ke-200. Dulu x sempat nak tulis entry khas kat beliau tp xpe lah malam nie mijie postkan yer Cik LL. Beliau letak nickname ni sebab bukannya beliau nak kata beliau lawa, tapi beliau nak jadi loyar betol, bukan loyar burok lagi.


Mijie nie baru kenal dia tapi dah makin rapat. Tapi belum jadi makwe tau..hihihi.. Gurau je, jangan marah Cik LL..Emm xnak citer panjang, mijie kurang sihat nie dan baru bangun tido..Kepala masih pening agi walaupun dah mandi..Korang nak kenal dengan lebih dekat, korang klik lah Sini yer.

Ok. Sekarang macam biasa mijie akan bagi pula anugerah ini kepada sesiapa yang mijie rasa layak..
- Assoyfinger67(bez frienw mijie)
- Roy
- Nuraisyyah
- Zulkbo
- Nizam Limited
- Nizam
- Sakura
- Aidi Safuan
- Sis Dahlia(dh lama nk bg kt sis nie..;)

Yang dapt tu. Sila ambik yer..;)..nnti mijie tambah lagi..

16 dah komen:

zulkbo 5/17/2010 11:18 PM  

salam Bro MIjie..
terima ksih banyak bro
ingatkan saya bagi award
la pulak..hu hu..
mean a lot..

zulkbo 5/17/2010 11:24 PM  

salam Mijie..
award anda tersimpan di sini:

http://zulkbo5gamma88.blogspot.com/

Loyar Lawa 5/17/2010 11:31 PM  

rasa malu pulak diceritakan tentang saya di sini wawawawa... terimakasih sudi menerima...terharu...sob sob sob

Mijie 5/17/2010 11:34 PM  

zulkbo :: sama2 bro zulkbo..simpan leklok yer..;)

Layar lawa :: hehe..malu ke??..hihihi..sme2..saling tlong menolong..:)

Loyar Lawa 5/17/2010 11:35 PM  

laaa tak sihat rupanya.... pergi jumpa bidan cepat2... hahahha

ASSOYFINGER67 5/17/2010 11:51 PM  

salam...gang..
Terimakasih...ikhlas nie..
harap kita akan terus bertindakbalas
secara jujur...TK Mijiex3

Mijie 5/18/2010 1:21 AM  

Loyar Lawa :: bidan dh tidow ar..xleh nk jumpe..subuh esok baru bngn..hihi

Assoyfinger67 :: Sme2..harap2 mcm 2 ar..insyaAllah..:)

hans 5/18/2010 1:48 AM  

bestnya diorang dapat award

Nuraisyyah 5/18/2010 9:46 AM  

mijie --> thanx bg aisya award lagi..:)

Mijie 5/18/2010 6:02 PM  

has :: tenkiu hans..

Nuraisyyah :: same2..;)

Marsha 5/18/2010 8:19 PM  

Salam.
Tahniah...dtg blog amik award ye. TQ!!

Aidi-Safuan 5/18/2010 9:36 PM  

eh,xde nama aidi-safuan kan kat situ? cam xde jer. :P

~NURUL~ 5/19/2010 3:31 AM  

salam tahniah mijie dpt award lagi

http://hidupaku-mylife.blogspot.com/2010/05/award-untuk-semua-follower-saya.html

n award ini utk sume :)

Mijie 5/19/2010 4:58 PM  

marsya and NURUL :: tenkiu2..nnti free mijie dtg ambik ek..:)

Aidi-Safuan :: eh xde ke??..ops sowi terlupa letak - ..heheh..kira halal ar kn..heheh

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.