Home » , » Cover2

Cover2

Tuesday, April 27, 2010

1.kalo tersepak batu: Jangan terus bangun,
sebalik nyer anda baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...
lepas tu baru bgn bila takde org nampak..

2. kalo terjatuh beskal: cepat2 naik beskal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali- kali supaya org ingat anda
saje2 buat lawak...

3. kalo terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dgn makhluk halus...


4. kalo terjatuh dlm longkang: pungutlah sampah yg ada sambil marah2 dgn suara yg kuat, pasti org menyangka anda seorang yg amat prihatin terhadap kebersihan...

5. kalo jatuh ketika nak naik bas:
jeritlah kuat2.."oi! apa tolak2 ni?" walaupun tiada org di blakang anda...

6. kalo terjatuh di dpn bus stop:
terus buat2 pengsan sehingga ada org membantu anda.. kalo takde..baring terus sampai mlm dan takde org lagi kat bus stop tu... haa... ni lah masa sesuai utk bangun semula...

7. kalo jatuh tergelincir kat lantai licin:
tarik la kawan (atau sesiapa yg ada kat sebelah anda) utk jatuh bersama-sama supaya
tak lah anda sorang je yg dpt malu... ye tak

5 dah komen:

nanad 4/29/2010 11:41 PM  

ahah..nak try la nty..he

Mijie 5/02/2010 12:53 PM  

nanad :: a'ah try lah..bgs 2..hehe

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.