Home » , » Angkat Skirt Buka Seluar

Angkat Skirt Buka Seluar

Tuesday, April 27, 2010

Seorang Guru ingin mengetahui sejauh mana kepintaran
murid-muridnya. Dia bertanya satu soalan kepada seorang murid
perempuan.

Guru : Bila kamu bertemu penjahat yang ingin memperkosa kamu, apa
yang akan kamu lakukan?

Murid: Saya akan menaikkan skirt saya tinggi-tinggi!

Guru : HAH ! (terperanjat), lepas tu awak buat apa?

Murid: Saya akan suruh penjahat tu buka seluarnya.

Guru : Habis tu apa yang ...(Mula Khuatir)

Jeng! Jeng! Jeng!


Murid : Lepas tu, saya akan lari. Saya dapat lari laju jika skirt
saya diangkat, sedangkan penjahat itu susah nak kejar sebab
seluarnya tersangkut di kaki ketika dilucutkan...

Apakah Yg Korang Fikirkan???

16 dah komen:

Fasya Abdy 4/27/2010 11:30 PM  

wah..hebat ah budak tu..hi3

+akufobia+ 4/27/2010 11:33 PM  

haha.jahatjahatjahat.

cEro 4/28/2010 2:07 AM  

hanya berkesan kpd si penjahat yg tak terkam mangsanya...
kalo dh terkam, nk lari camne lg, kan??

anisalya 4/28/2010 3:44 AM  

ye...btl2!
tu pun kalau dia pkai skirt la kan.
ngeeee...

abangfaizul 4/28/2010 6:19 AM  

pikir kuning ar... haaa.... bloggers lain jangan nak purak2 ya...

Mijie 4/28/2010 1:02 PM  

hehehe..thanx komen korang.:)

r0sLiNa 4/28/2010 2:12 PM  

bak kata org putih iq bnyak tinggi...
hihihih :)

cybernetic88 4/28/2010 5:54 PM  

hahaha. siut. bngng aku bce. xpe r. diew bjk lagi. haha.

pakcikLie 4/29/2010 3:52 PM  

sukaaa,..siut betoi!!

applesakura 4/29/2010 7:04 PM  

hehehehe tahniah kerana sgt bijak!

encHIx laNDax 5/30/2010 6:06 PM  

hahah..aku da pikir len dah.hahaha

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.