Home » » Rindu Kat Umah

Rindu Kat Umah

Saturday, March 20, 2010

Ari ni family aku ada tepon..aduh rindunya nak balik umah. nak jumpa mereka. emm 2 minggu lagi dapat balik umah..xpe2, 2 minggu tu tidak lah lama sangat kan..sekejap je 2..sbar mijie, sabar.. dah x lame agi dapat lah balik tu. dapat jumpa mereka..hehe..tapi cuti 4 hari je lah..mesti x puas duk rumah, 4 hari 3 malam, apa yang boleh buat, pejam celik pejam celik, abis 4 hari tu.. emm..rse cm nak cuti lama tapi mungkin tidak dapat kot, yelah banyak keje yang kena selesaikan kan nie. nanti ada tugas baru, mesti makin sibuk.

0 dah komen:

Post a Comment

Sila Tinggalkan komen korang kat sini yer..
InsyaAllah setiap komen dari korang aku akan blas..:)

DeSiGn By MiJiE BloG @ 2011. Powered by Blogger.